Nak beli tepung kek!

Sunday 22 May 2011

The Best Game EVER..(PC game)


      Shaolin MysteryHmmm Tajuk pun anda semua dah dapat agak kan kat kawasan mana yang kita akan pergi.....yeah..negara cina..pergi ke zaman Dinasti dahulu..Ini ialah Adeventure Game ..sangat menarik dengan pemandangan yang menarik dan menggunakan otak kita untuk menyelesaikan masalah.
 AVENUE FLO Kawan-kawan..mari kita tolong flo menguruskan perkahwinan kawannya..ehek..memang banyak tempat anda dapat pergi dalam game ini..bertemu dan bercakap dengan pelbagai watakdaripada jiran,nenek tua,hingga FilmStar..Tugas anda hanyalah menyelesaikan masalah yang dihadapi.. Dairy DashHohohoho..anda mahu merasa berkebun dan berladang? ha ini la dia..dengan lukisan cantik anda pasti sukaanda akan rasa dalam hati( eee bestnya kalau ada farm macam ni)hihihihi

 Avenue Flo : Special DileveryTak puas main yang season 1? nah ini dia ambil lah season 2 pula..dengan konsep yang sama tetapi berlainan tempat dan masalah serta penambahan watak..amat lah best.
 Ranch RushSara perlukan pertolongan anda!tugas sara adalah menguruskan kebun dan menjual hasil-hasilnya seperi tomato labu cili bunga dll...sara juga perlu bagi lembunya makan bunga untuk hasilkan susu,bunga juga diperlukan untuk lebah hisap madu bagi menghasilkan madu di sarangnya..susu dan madu? juga untuk dijual..WOW menarik kan? yup Absolutely.. 
  Robin Quest Oh ..aku amat menyukainya..its adventure game...tapi sangat lah cantik dan kemas lukisannya.dan ianya juga mencabar..kalau tak gunakan walktrough memang susah juga nak lepas..tapi ana suka la..Di sini juga anda perlu menyelesaikan masalah dan berjumpa pelbagai watak di kedai di curch di dapur di pasar di atas kapal..tapi ianya amat menarik lah...itu je ana boleh cakap...hehehe







No comments:

Post a Comment