Nak beli tepung kek!

Tuesday 12 February 2013

Delicostyle

 



Entry ni aku nak cerita pasal Business aku je . Aku buat tempahan makanan,seperti gambar-gambar kat bawah,Kalau korang rasa gerenti sedap la,sbb aku bukan jenis nak kurang-kurangkan bahan,memang aku bagi betul-betul kualiti. Macam Red Velvet tu,Cheese dia aku mmg tak kedekut, Makaroni bakar lapis demi lapis diselangi 4 jenis cheese dan Sos daging, and lain ada lagi la.Bagi aku ,kepuasan pelanggan penting dan bila dorang rasa sedap,memang buat aku gembira,kalau tak sedap,aku cuba lagi buat terbaik. Beroperasi di Telok panglima Garang,Kalau kat sini dorang self pickup la. Kalau cam Shah Alam,Banting,KL,ke aku buat delivery berbayar.
















OK SEKIAN.BOLEH LIKE DELICOSTYLE  PAGE KAT ATAS TU BAGI SIAPA YANG TERINGIN NAK TEMPAH.TQ.KBAI.

No comments:

Post a Comment